Zwroty i reklamacje

Reklamacja i zwrot towaru

W celu złożenia reklamacji, postepuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1. Formularz zwrotu/reklamacji 

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji, który dostałeś razem z zamówionymi produktami i dołącz go do przesyłki.

Dokument powienien zawierać nastepujące dane : 

  • Imię i Nazwisko
  • Numer konta bankowego
  • Przyczyna zwrotu towaru/reklamacji

2. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktów wraz z jego wszystkimi akcesoriami oraz paragonem fisklanym lub kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany pordukt należy wysłac na adres :

Astoria Eliza Włodarczyk

Broniewskiego 16 

93-162 Łódź

 

Zwrot towaru 

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstapić od umowy i zwróicć zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie i wyślij ją wraz ze zwracanym produktem/produktami na nasz adres :

Astoria Eliza Włodarczyk

Broniewskiego 16 

93-162 Łódź

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także paragon fiskalny lub fakturę.

 

 

 

 

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Infolinia:

Telefon: 510 391 999

Email: kontakt@bossomi.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium